01
Apr

30 Days Rotterdam

30 Days Rotterdam

30 Days Rotterdam; het nieuwe, speelse offline winkelconcept van Joline Jolink. Op 12 april opent de succesvolle modeontwerpster haar deuren in Rotterdam. 30 dagen lang kan Nederland hier terecht voor haar nieuwste easy-to-wear collectie.

Joline Jolink lanceerde in 2008 als eerste designer in Nederland een eigen webshop en in het najaar van 2011 opende ze een eigen winkel in Amsterdam. Wat eigenlijk begon als een tijdelijke ‘offline’ store ter gelegenheid van de viering van haar 5 jarig jubileum werd binnen 30 dagen overduidelijk serious business. Sindsdien kunnen haar trouwe klanten dagelijks terecht in de eerste Joline Jolink brandstore. Na het succes in Amsterdam, strijkt Joline Jolink nu neer in Rotterdam. Een doordachte keuze, aangezien een groot deel van haar online klantenbestand zich hier bevindt. Het openen van meer eigen offline brandstores ligt in het verlengde van dit tijdelijke shopconcept en sluit volledig aan bij de eigenzinnige retail strategie van de internetonderneemster.

De Nieuwe Binnenweg in Rotterdam kreeg de Winkelstraatprijs 2012 toegekend dankzij veel zelfstandig ondernemerschap en kleinbedrijf. Joline: ‘De straat heeft een authentiek karakter met een divers aanbod in een verassende mix van hippe en oude winkels, food concepten en cafés. De perfecte locatie voor 30 days Rotterdam dus.’ De winkel is gevestigd op de Nieuwe Binnenweg 82.

Samen met haar partner Peter Feldbrugge heeft Joline Jolink haar label ontwikkeld tot een designermerk met een eigen handschrift en trouw klantenbestand. Haar doelgroep ‘Women with something to do’ verstaat ondernemende vrouwen die hun sociale leven weten te combineren met carrière, huishouden en toekomstdromen. Naast haar herkenbare, praktische stijl staat Joline Jolink bekend om haar frisse ondernemerszin en geslaagde social media aanpak. 


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments