16
Feb

Spice up your Smartphone! Hunkemöller lanceert een digitale membercard App!

Spice up your Smartphone! Hunkemöller lanceert een digitale membercard App!

Speciaal voor alle lingerie liefhebbers lanceert Hunkemöller een handige app. De app zorgt ervoor dat Members de Hunkemöller Membercard nu altijd digitaal bij zich dragen op hun smartphone. De Nederlandse en Duitse winkels zijn als eerste uitgerust met speciale scanners die deze digitale Membercard vanaf de smartphone kunnen lezen en scannen. Op deze manier kunnen er ook punten worden gespaard op de digitale Membercard. De app is een uniek concept omdat je nu overal, op elk moment, gratis Member kunt worden. De app is te downloaden in de Android Market en in de Apple store voor de Nederlandse en Duitse markt. Hunkemöller is het eerste merk dat een digitale Membercard app lanceert waarop je punten kunt sparen en uitgeven.

 

 


Get inspired!
Naast de digitale Membercard brengt de app het laatste lingerienieuws uit in de vorm van het digitale So Me magazine, met onder andere exclusieve behind the scenes beelden, een store locator, mobile shopping en social media updates. “ Deze app is een uniek concept om onze Members van alle gemakken te voorzien en daarnaast toont de app exclusieve content en features voor onze fans. Hiermee brengen we de Membercard en exclusieve Hunkemöller content bij een breder publiek onder de aandacht,‘’ zegt Adriana Hoppenbrouwer, Global Marketing Director Hunkemöller. Deze app is tot stand gekomen in samenwerking met Mobile Strategy en launching partner Samsung.

Digitale Membercard
Door de app op je smartphone te downloaden, draag je de digitale Membercard nu altijd bij je en word je gratis Member. In de app kun je Member worden door je te registreren in de tab; Hunkemöller Club. Op deze manier ben je de Membercard nooit meer kwijt of vergeten. Bij elke 100 spaarpunten, een punt is een euro waard, krijgen Members € 10,- shoptegoed.

QR code scannen?
Download deze exclusieve app en blijf op de hoogte van het laatste nieuws uit de wereld van Hunkemöller. Tot en met 31 maart krijgt iedereen die de app download, Member is of wordt, een shoppingtegoed tegoed van €5,- in je goodiebag. Je vindt het shoppingtegoed in de persoonlijke digitale goodiebag. Scan onderstaande QR code en download de app.

http://www.youtube.com/watch?v=Bz74DFFq1nA


App Launch Lunch Party
De lancering van deze app werd gevierd met een exclusieve app launch lunch party. Speciaal geselecteerde bloggers uit Nederland en Duitsland zijn bijeengekomen om deze app launch te beleven. Samsung heeft telefoons ter beschikking gesteld voor de bloggers die op deze manier verschillende functies van de app in de winkel van Hunkemöller hebben kunnen testen. Vanaf 18.00 uur was de app voor een breder publiek te testen; 200 trouwe Hunkemöller fans hebben een exclusieve uitnodiging ontvangen voor het App Launch event. De genodigden betraden de winkel via de roze loper en werden deze avond getrakteerd op goodies, drankjes, hapjes en exclusieve shopping. Één gelukkige fan won een Samsung Galaxy S2 inclusief app tijdens deze avond.





Over Hunkemöller
Hunkemöller, van origine een Nederlands bedrijf, is het grootste high street lingeriemerk van de Benelux. Met circa 2700 werknemers en meer dan 500 winkels in 16 landen, breidt Hunkemöller zich snel uit. Op dit moment kun je onze winkels vinden in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Saoedi-Arabië, Egypte, Koeweit, Spanje, Aruba, Curaçao, Rusland, Israël, Groot-Brittannië en Oostenrijk.

Het in-house design team is non-stop bezig met productinnovatie en productontwikkeling. Ze zorgen ervoor dat de laatste trends in lingerie niet gemist worden en kwaliteit en fit gewaarborgd zijn. Hunkemöller heeft een multi-channel retail strategie ontwikkeld om haar bedrijfsactiviteiten te laten groeien door nieuwe winkels, shop-in-shops, e-commerce en internationale franchising. Op 3 oktober 2011 werd Hunkemöller door de Nederlandse ING retail jaarprijs voor de 5e keer op rij verkozen tot beste winkelketen in de categorie lingerie en ondermode. Op 20 oktober won Hunkemöller de Nederlandse Piet Heyn award 2011 en werd daarmee verkozen tot onderneming die zich met durf en visie onderscheidt in de markt. Een sterk merk, vol nieuwe ideeën. Hunkemöller is onderdeel van PAI partners, een Europese investeringsmaatschappij.

Bron:  Hunkemöller

 


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments