19
Jan

kleine fabriek, 19 en 20 januari

kleine fabriek, 19 en 20 januari
19 en 20 januari 2014 zal ‘kleine fabriek’ weer losbarsten in ‘Hal 8’ van Amsterdam RAI. Het wordt alweer de 18e editie van de internationaal geliefde kindervakbeurs kleine fabriek, met de mooiste kindermerken uit verschillende landen én een zorgvuldig samengesteld programma volop inspiratie, trends en actuele tips & tricks voor alle ondernemers in junior fashion.

Kleine fabriek wordt sinds 2005 halfjaarlijks georganiseerd door Modefabriek BV. En net als Modefabriek is ook kleine fabriek veel meer dan een fraai vormgegeven beurs voor junior mode en lifestyle. Het is een dynamisch platform voor al die merken − bekend of beginnend, populair of exclusief − en voor alle gedreven professionals die kindermode zo speciaal maken. Kleine fabriek is dé ontmoetingsplek in Noord Europa om de meest up-to-date inspiratie en vakkennis uit te wisselen, en je ieder seizoen weer te verbazen over waar ‘kleine mode’ toe in staat is.

De gun-factor
Modefabriek en kleine fabriek signaleren een groeiende behoefte aan hoog kwalitatief contact tussen mensen, juist nu het online zakendoen zo’n vlucht neemt. Internet en de hele digitale revolutie bieden goede kansen, waar kleine fabriek haar bezoekers uitgebreid over informeert. Maar het ‘ouderwetse’ face-to-face contact, de persoonlijke gesprekken en het spontaan uitwisselen van ideeën is en blijft fundamenteel.

Overzichtelijk en happening
Hal 8 in Amsterdam RAI is als altijd helder en overzichtelijk ingedeeld in verschillende segmenten, met daarbinnen de succesvolle podia voor bijzondere start ups. Zo heeft het Object+ segment, met lifestyle-producten als beddengoed, meubels, interieuraccessoires en speelgoed, vorige editie een basic stand-concept geïntroduceerd speciaal voor merken met kleine producten of collecties. Ook deze toegankelijke presentatiemogelijkheid is voor deze editie ge-update en biedt een mooie kans om de markt te ‘proeven’ of te ‘teasen’ met iets bijzonders.
In het Star segment voor de ‘sterren’ in de kindermode, kleding-, schoenen- en accessoire-labels met een uniek designer handschrift, biedt Sta(i)rs een perfect podium om te debuteren. En voor bezoekers is Sta(i)rs, vernoemd naar de ladders die verwerkt zijn in de constructie van dit presentatiemodel, de plek om nieuwe exclusieve merken te scouten.

De segmenten Blueprint, voor labels met roots in denim, en Industry met zijn populaire en trendy merken voor kids en tieners, bruisen sowieso ieder seizoen van de must see collecties en product lanceringen. Met alle extra initiatieven, zoals verschillende pop-up stores, lezingen en trendpresentaties, en de Space Only stand optie waarin merken een geheel eigen beleving kunnen creëren wordt ook deze wintereditie van kleine fabriek weer een happening!

Eerste namen
IKKS, Aden + Anais, Arsène et les Pipelettes, Cost:bart, Geisha Jeans, Sophie de Giraf, Hevea, Coq en Pâte, Miss Grant, Shanghai Toys, Snoozebaby, Tattyoo, Le Big, Redskins, Velveteen, My Little Babyrock, House of Jaime, .....,... kleine fabriek verheugt zich nu al op al het moois wat zij ook dit seizoen weer zullen presenteren.

Mis het niet!
Zet het vast in die nieuwe agenda: kleine fabriek, 19 & 20 januari 2014 in de Amsterdam RAI. Volg het laatste nieuws omtrent de aanstaande wintereditie op www.kleinefabriek.n




-------------------------------------------------------------------------------


Programma:
zondag 19 januari
10.30-11.30 Toekomstperspectieven en trends
Lieke Lamb - spreker en strategisch adviseur
11.45-12.15 Hoe kunt u Pinterest inzetten voor uw winkel? (Deel 1)
12.15-12.45 Inspirerende voorbeelden van merken en winkels op Pinterest (Deel 2) Suzanne Wartenbergh - Pinterest-expert #PinDoctor
13.00-14.00 Toekomstperspectieven en trends
Lieke Lamb - spreker en strategisch adviseur
14.15-15.00 Jongereniconen
Peter van Woensel Kooy, Marketingspecialist, journalist en schrijver van het jaarlijkse rapport ‘Jongereniconen’
15.15-16.15 Hoe trekt u de aandacht van de pers? Madeleine Schönherr, beeldcoordinator parenting magazines Sanoma



maandag 20 januari
10.30-11.00 Hoe kunt u Pinterest inzetten voor uw winkel? (Deel 1)
11.00-11.30 Inspirerende voorbeelden van merken en winkels op Pinterest (Deel 2) Suzanne Wartenbergh - Pinterest-expert #PinDoctor
11.45-12.45 Hoe trekt u de aandacht van de pers? Madeleine Schönherr, beeldcoordinator parenting magazines Sanoma
13.00-14.00 Het starten en professionaliseren van uw webshop in 10 stappen. Suzan Eikelenstam, webshop expert, auteur van Webhelden.
14.15-14.45 Hoe uw doelgroep te bereiken online en hen over te halen klant te worden - Intro (Deel 1)
14.45-15.15 Hoe uw doelgroep te bereiken online en hen over te halen klant te worden - handige tips & trucs (Deel 2) Lonneke Reitsma, online marketing specialist

Facebook share



Comments




Er zijn geen comments