28
Jan

Oroblu rocks Clarks Shoe Design Award Show!

Oroblu rocks Clarks Shoe Design Award Show!

Op zaterdag 25 januari 2014 innoveerde schoenenmerk Clarks tijdens de Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam met de allereerste schoenenmodeshow ooit.

Als groot fan van nieuw ontwerptalent daagde Clarks voor deze bijzondere gebeurtenis verschillende designers van de Dutch Shoe Academy uit om deel te nemen aan een heuse contest. Negen geselecteerde designers, die speciaal voor Clarks vier verschillende schoenontwerpen hebben gerealiseerd, presenteerde deze afgelopen zaterdag aan het grote publiek.



Juryleden Judith van Kaathoven (Marketing Manager West Europa bij Clarks), Carlo Wijnands (Programma Directeur Fashion Week Nederland), Geraldien Prud'homme (hoofdredacteur bij Schoenvisie) en Liza Snook (Virtual Shoe Museum), waren aanwezig om hun kennis en kritiek te delen, als wel de uiteindelijke winnaar te kiezen. Aan het einde van de show kreeg stijlicoon Victoria Koblenko de eer om de winnaar van de Clarks Shoe Design Award 2014 bekend te maken.

Winnares Janine van den Bosch ontving naast de award een bedrag van €1000 van Clarks, een opleiding naar keuze bij de Dutch Shoe Academy ter waarde van €3500 en de Smart E-bike.


 

Tijdens de Clarks Shoe Design Award Show droegen alle vrouwelijke modellen bodywear van het Italiaanse Bodyfashion merk Oroblu® Ook werden een aantal benen verfraaid met de luxe legwear producten van het merk.  

Oroblu heeft een gevestigde naam als het gaat om beenmode, bodywear en lingerie en staat bekend om mode, raffinement, elegantie, kwaliteit en innovatie. De Oroblu collecties richten zich op de modieuze, elegante vrouw die veel aandacht besteedt aan haar uiterlijk en uitstraling en daarnaast optimale kwaliteit wenst in styling, elegantie en draagcomfort. Naast een zeer compleet basisassortiment in beenmode en bodywear presenteert Oroblu diverse malen per jaar een modische collectie die perfect aansluit aan bij de laatste internationale fashiontrends. De Oroblu collecties worden verkocht via geselecteerde speciaalzaken, gerenommeerde modehuizen en ‘s werelds meest bekende warenhuizen.

Carla Dekkers, marketing manager Oroblu Benelux: “Wanneer benen in de spotlights worden gezet, is beenmode essentieel. Panty’s en Stay-Ups geven je benen een smoother look en verdoezelen oneffenheden. De Clarks Shoe Design Award show was voor ons een mooie kans om Oroblu bij het modepubliek nog meer op de kaart te zetten."


Deze eindeloos lange benen zien er prachtig uit in luxe legwear Oroblu.
Er ook prachtig uit zien in Oroblu? Zie: http://www.oroblu.nl/

 
Fotocredits en informatie via: Never On Wednesday Communication en Maison PR


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments