22
Jan

Miljoenenpubliek voor catwalk shows Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam

Miljoenenpubliek voor catwalk shows Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam


Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en Interbest broadcasten vanaf vandaag tot en met maandag dagelijks een catwalk show ‘live’ langs de snelweg op de 100m² LED schermen van Interbest. De live uitzendingen vinden plaats tijdens de avondspits, zodat heel werkend Nederland kan meegenieten van de shows van topontwerpers.

Het concept is even uniek als eenvoudig. Een livestream van alle grote shows wordt 1-op-1 doorgezet naar de LED schermen. Waarmee feitelijk de grootste en best bekeken modeshow ter wereld wordt gecreëerd.

De volgende catwalk shows worden ‘live’ gebroadcast langs de snelwegen:

Do 22 januari 18.30 uur Mercedes-Benz presents AVELON
Vrij 23 januari 18.00 uur Aziz Bekkaoui
Zat 24 januari 17.00 uur smart presents SIS by Spijkers en Spijkers
Zon 25 januari 17.00 uur L’oréal Professionnel presents Dennis Diem
Ma 26 januari 18.00 uur DORHOUT MEES

“Dit is een fantastische manier om het mooiste van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam op een spraakmakende manier uit te vergoten. Erg leuk om te doen en we zien uit naar de samenwerking de komende jaren.„
Meindert van den Heuvel, directeur Interbest

“FashionWeek blijft constant op zoek naar manieren om liefhebbers van fashion kennis te laten maken met de professionele catwalk shows in Amsterdam. Deze schermen zijn een ideale manier om consumenten die geen kaartje hebben weten te bemachtigen voor de shows toch mee te laten genieten van het Nederlands ontwerptalent.„
Rob Zomer

Facebook share



Comments




Er zijn geen comments