29
Jan

Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam sluit 22e editie af

Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam sluit 22e editie af

Een terugblik op de 22e editie van een magistraal modefestijn
Met de afsluitende catwalkshow van ontwerper Claes Iversen is maandag een einde gekomen aan de 22e editie van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Deze editie kon rekenen op een bezoekersaantal van maar liefst 25.000 modeliefhebbers. Zowel het Zalando presents 10 Days Downtown programma als het catwalkprogramma werden enthousiast ontvangen. Het mode event zette de hoofdstad tien dagen in het teken van mode.

Catwalkshows Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam
De catwalkdagen van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam werden ingeluid met een kort eerbetoon aan de overleden couturier Frans Molenaar. Het plechtige moment werd gevolgd door de show Mercedes-Benz presents AVELON, die hiermee het spits afbeet voor de bijna 30 catwalkshows waar het publiek de vijf opvolgende dagen van kon genieten.

De tweelingzussen Truus en Riet stonden met hun label SIS by Spijkers en Spijkers voor de tiende keer op de catwalk tijdens het event en vierden met het tonen van een nieuwe collectie dus een jubileum. Een andere naam van de gevestigde orde was Edwin Oudshoorn. De couturier liet een nieuwe, kwetsbare kant zien tijdens zijn show. Bas Kosters sloot met zijn show de vrijdagavond af. Tony Cohen showde naast zijn vrouwencollectie, ook een mannencollectie die hij zelf omschreef als 'sexy'. Claes Iversen sloot de 22e editie van Mercedes-Benz FashionWeek af met een magische show en een staande ovatie. 

Facebook share



Comments




Er zijn geen comments