08
May

ORGANIC YOUR LIFESTYLE EVENT

ORGANIC YOUR LIFESTYLE EVENT

BrandMission, de nieuwe eco fashion winkel, en Lush, de winkel met handgemaakte organic huidverzorgingsproducten, organiseren het “It’s fresh, fresh, exciting-event” 


Steeds meer consumenten willen meer duurzaam consumeren, maar door gebrek aan informatie weten ze niet waar ze op kunnen letten. Daar willen Lush en BrandMission graag verandering in brengen door op een inspirerende wijze verhalen te vertellen over hun producten. Er goed willen uitzien, maar ook kiezen voor een bewuste levensstijl? Op zoek naar de perfecte outfit voor kantoor, een speciale gelegenheid of voor casual dagen, we helpen je graag! Geen geitenwollen sokken maar stijlvolle producten voor de modeBEWUSTE vrouw van nu. 


Tijdens het event geeft oprichtster van BrandMission, Lonneke Verbunt een presentatie over diverse millieuvriendelijke stoffen als bamboe, eco katoen, tencell en soja en zet ze de belangrijkste keurmerken voor je op een rijtje. Sophie Sewing van LUSH Haarlem vertelt je alles over welke groenten en fruit goed zijn voor je huid. En kun je genieten van demonstraties van heerlijke biologische huidverzorgingsproducten.


Wanneer: woensdag 16 mei, van 19.30 tot 21.30
Waar: Zijlstraat 85, Haarlem
Kosten: gratis deelname


Aanmelden kan via info@brandmission.nl.
De beschikbare plaatsen per avond zijn beperkt, dus wees er snel bij! Deelname is gratis en je gaat naar huis met een leuke (eco)goodie bag.


Meer informatie: http://www.brandmission.nl/blog/organic-lifestyle/


Over BrandMission “a store built on stories”
BrandMission is de nieuwe eco & fair fashion winkel gebouwd op stoere merken met een verhaal. Alle kleding en accessoires zijn op een duurzame, fair trade of ambachtelijke wijze geproduceerd. Je vindt bij ons je perfecte 'little black dress" van zachte bamboe stof of een rode skinny jeans van eco katoen.


BrandMission heeft in oktober 2011 haar eerste winkel in de Zijlstraat 85 in Haarlem en haar webwinkel www.brandmission.nl geopend. Deze zijn mede gefinancierd via crowdfunding.

Facebook share



Comments




Er zijn geen comments