18
May

GLOSSYBOX uniek beautyconcept in Nederland

GLOSSYBOX uniek beautyconcept in Nederland

Ken jij het concept GLOSSYBOX al? Het is tot vreugde van beautyfans in Nederland enkele maanden in Nederland geïntroduceerd. Iedere maand stuurt GLOSSYBOX haar abonnees vijf zorgvuldig geselecteerde cosmetica miniaturen in een luxe doos om thuis uit te proberen. Op deze manier biedt GLOSSYBOX cosmetica merken een uniek platform om beauty liefhebbers te bereiken in hun vertrouwde omgeving en zo merkbetrokkenheid te creëren. GLOSSYBOX past de inhoud van de boxen maandelijks aan op basis van een uitgebreid beautyprofiel welke de abonnees op de website invullen. GLOSSYBOX streeft ernaar om de participerende merken zoveel mogelijk marktinzicht te verschaffen middels een uitgebreide vragenlijst aan  GLOSSYBOX abonnees. Door het invullen van een feedback formulier verdienen abonnees GLOSSYDots waarmee zij sparen voor een gratis GLOSSYBOX.

Deze populaire service is de nieuwste trend in de internationale beauty industrie. GLOSSYBOX werd eerder dit jaar succesvol geïntroduceerd in onder meer Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Korea en Brazilië, waar vele high-end en niche cosmetica merken participeerden. In Nederland verzekerden Anastacia, Herome, Rituals, Comfort Zone en L’Oreal Professionnel zich van een plekje in de eerste GLOSSYBOX.
 
www.glossybox.nl



Facebook share



Comments




Er zijn geen comments