19
Jun

PUMA BODYWEAR AUTUMN-WINTER 2012

PUMA BODYWEAR AUTUMN-WINTER 2012

Here’s to the after hours atletes: Het leven als sport
Je hoeft geen topatleet te zijn om graag te scoren. Als een van dé ‘sports lifestyle’ merken in de wereld weet PUMA dat sport een fantastische metafoor is voor het leven. De kunst is van het leven een sport te maken zodat je er samen het meest van geniet. De PUMA Social campagne brengt ‘after hours athletes’ samen. Duik samen met je teammates in het spel van jullie leven. Iedereen is een ‘champ’ in iets.

FW12 campagne; Wash When Dirty part 2
Je hebt een topavond met je vrienden. Op weg naar huis storten jullie je in een nachtelijk sneeuwballengevecht. Oeps, wie raakt nu juist die ene leuke jongen vol in zijn kraag? Nog even een warme ‘midnight snack’ scoren als bekroning op de lange avond. Maar de teamspirit bereikt pas zijn echte hoogtepunt de volgende ochtend in de wasserette als alle scores nog eens de revue passeren. De was, een stille getuige van deze topavond, mag er ook zijn: frisse kleuren, sterke grafische prints, mooie details, zichtbare kwaliteit.

Het lifestyle thema: College Heritage stikes again
PUMA zet het college sports thema door dit seizoen met de klassieke referenties aan de Amerikaanse universiteitssporten en de iconische kledingcultuur daaromheen. Rugby, American football, baseball en natuurlijk de chearleaders, de typisch Amerikaanse college look is niet voor niets een van de populairste en meest tijdloze stijlreferenties. Heldere contrasterende teamkleuren, stoere Varsity block fonts, en de ‘sexy cool’ van jongens en meisjes in hun klassieke school- en sportuniformen die met kleine persoonlijke details de conventies tarten. Regels zijn er om te verbreken.


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments