09
Jul

Where it’s a Radler meets fashion!

Where it’s a Radler meets fashion!

Ben jij een gedreven creatief talent en wil jij samen met jouw vrienden aan de wereld laten zien hoe origineel jullie zijn? En bovendien kans maken op een grandioos fashion & lifestyle pakket t.w.v. €3.500?! Pak dan nu die camera, surf naar www.itsaradler.com en wie weet zijn jullie binnenkort de trotse makers van the most fashionable campaign of the year!

Meer dan gewoon een uniek drankje, staat Union Radler Grapefruit voor een compleet eigen lifestyle. Een lifestyle waarbinnen de verfrissende tinteling van grape- fruitsap en verkwikkend bier elkaar ontmoeten in een bruisend glas. Fashionable, maar tegelijkertijd zo down-to-earth. Die filosofie vraagt dan ook om een geheel eigen aanpak. Alle reden voor Union Radler om haar campagne anders dan anders op te zetten. Hoe? Door aanstormend creatief talent uit te nodigen om zich op een bijzondere manier te uiten. Union Radler daagt dan ook jonge talenten binnen de fotografie, styling & visagie uit om, ofwel als team, of als individu deel te nemen aan haar zoektocht naar de meest fashionable campaign of the year!

Speciaal voor deze bijzondere wedstrijd is de website www.itsaradler.com  in het leven geroepen, alwaar je het hele traject kunt volgen, op de deelnemende teams kunt stemmen en de allerlaatste updates kunt lezen.

De wedstrijd is gisteren van start gegaan en inzenden kan t/m 10 augustus. Naast de publieksjury is er ook een vakjury, bestaande uit beautycoach/presentator Thijs Willekes, So PR founder & Union Radler importeur Odette Schoonenberg en Covergirl/Deejay Sunny Jansen.

Een Radler is een mix van bier & frisdrank in gelijkwaardige verhoudingen. Hierdoor ontstaat een verkwikkende smaaksensatie. Onze Union Radler bestaat voor 50% uit bier, terwijl de andere helft een grapefruitdrank is op basis van vers grapefruit-, sinaasappel – en citroensap. Union Radler wordt geïmporteerd door het bekende fashion- en lifestyle pr-bureau So PR. Dit omdat zij tijdens één van hun reizen zo verliefd werden op dit heerlijk verfrissende drankje, dat zij besloten om het zelf te importeren.


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments