17
Jul

eyes + more en TONYCOHEN, together for the ultimate look

eyes + more en TONYCOHEN, together for the ultimate look

Een stijlvol en effortless accent dat de outfit máákt, voor elke persoonlijkheid of gelegenheid een heel eigen accessoire, eyes + more presenteert in samenwerking met TONYCOHEN een brillencollectie voor iedere look & mood.

eyes + more en TONYCOHEN ontmoeten elkaar op een kruispunt van Dutch fashion: allebei zijn ze verantwoordelijk voor bepalende ontwerpen, kwaliteit en een heel eigen kijk op het modebeeld. Gecombineerd zorgen de brillen van eyes + more en de outfits van TONYCOHEN voor het complete plaatje: de ultieme SS 2013-outfit.

Door de uitgebreide en betaalbare eyes + more-collectie – van klassiek tot kleurrijk, van metaal tot kunststof – wordt afwisselen nog gemakkelijker. Voor een vaste prijs van €95 per complete bril wordt het wel heel aantrekkelijk om meerdere exemplaren aan te schaffen en hiermee elke outfit een fashionable accessoire te geven. Een nonchalant zomerjurkje krijgt een uitdagend detail door een stoer montuur, terwijl een minder opvallende bril de aandacht bij een uitbundige creatie houdt. Niet voor niets smelt de brillencollectie van eyes + more moeiteloos samen met de übervrouwelijke creaties van de SS2013-collectie van TONYCOHEN. Samen brengen ze actuele mode voor elke vrouw.

eyes + more bestaat sinds 2005 en heeft vestigingen in Nederland en Duitsland. Het is een uniek 'value for money' retailconcept in de optiekbranche; zij biedt de consument keuze uit 1.500 modieuze monturen tegen een vaste lage prijs. Hierdoor is het mogelijk om meerdere brillen te kopen en afwisselend te dragen. De snel wisselende en ruime collectie brillen bestaat uit gewone brillen, computerbrillen en zonnebrillen op sterkte. Daarnaast biedt eyes + more ook daglenzen aan voor de momenten dat een brildrager daar behoefte aan heeft.

De Amsterdammer Tony Cohen is een autodidact, gezegend met veel creativiteit en natuurlijk talent voor het ontwerpen van mode. In 2005 richtten Tony Cohen en zijn zakenpartner TONYCOHEN op. In 2010 werd 2LOVETONYCOHEN gelanceerd; een commerciële ontwerplijn. Ditzelfde jaar werd de couturelijn omgedoopt in 'Atelier TonyCohen' en de commerciële ontwerplijn 'TONYCOHEN'. ‘2LOVETONYCOHEN’ werd herpositioneerd tot een meer commerciële, aantrekkelijk geprijsde lijn. De drie lijnen hebben meer dan 250 verkooppunten wereldwijd en twee TONYCOHEN flagship stores in Amsterdam.

 

Meer foto's: http://www.modeagenda.nl/gallery/54/eyes-more-presents-tonycohen-afw-2012-by-ron-stam

 


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments