04
Sep

Fashion centraal tijdens de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf

Fashion centraal tijdens de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf

 

Op donderdag 4, vrijdag 5 en zaterdag 6 oktober vindt de 29e editie van de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf plaats. Tijdens deze editie zorgen een modieus assortiment, meer bijzondere artikelen, digitale stunts en diverse optredens voor driedaagse dwaasheid in alle filialen van de Bijenkorf. Dit jaar is het thema van het spektakel ‘Dans’. Op donderdag 4 oktober om 07.30 uur wordt op de Dam in Amsterdam de aftrap gegeven met een Dwaze Cadeau Regen waarbij met de smartphone dwaze prijzen te ‘vangen’ zijn. Dit jaar zijn er meer digitale vernieuwingen, waaronder de mogelijkheid om Drie Dwaze Dagen-artikelen via de Bijenkorf App te bestellen. De filialen openen op 4 oktober om 08.00 uur, de webshop om 09.00 uur. 

Robert Bohemen, Directeur Marketing van de Bijenkorf: “Dit jaar is het assortiment modieus én zetten we in op online vernieuwingen. Het modeassortiment is verkrijgbaar via de webshop en de volledige vernieuwde App van de Bijenkorf. Daarnaast zetten we sterk in op acties via social media kanalen zoals Facebook, Twitter en dit jaar voor het eerst op Pinterest. Vorig jaar waren we trending topic op Twitter. Het zou mooi zijn als we die prestatie kunnen evenaren." 

De Bijenkorf is tijdens deze drie dagen tot de nok toe gevuld met meer dan een miljoen artikelen. Dit jaar is het Drie Dwaze Dagen-assortiment nog meer fashionable en daarom niet te missen voor de modeliefhebber. De items sluiten volledig aan bij de trends van het najaarsseizoen zoals Bohemian Style, English Rogues en de Power Of Colour. Dames- en herenmode van merken zoals Tommy Hilfiger, DKNY, Diesel, Gaastra, McGregor, Guess, Scotch & Soda en SuperTrash zijn te koop voor dwaze prijzen. Naast alle fashion komt de Bijenkorf dit jaar met zeer bijzondere producten waaronder vlieglessen en Ferrari rijden.

De boekjes zijn sinds zaterdag 22 september in de App en daarna online te bekijken. Rondom de Drie Dwaze Dagen van 2011 werden de boekjes 1,6 miljoen keer digitaal bekeken. Dit jaar verwacht de Bijenkorf een recordaantal online bezoekers door de inzet van meer digitale kanalen. Bijna 10.000 klanten staan al in de befaamde Dwaze Rij, de online game die 25 september van start gaat. Naast de hoofdprijs, nog voor de officiële opening winkelen met een cadeaucard van € 1.000,-, kunnen de nummer 2 t/m 500 donderdagochtend als eerste het DDD-assortiment kopen. Vanaf 09.00 uur laat de portier groepen gefaseerd toe tot de webshop van deBijenkorf.nl. Ook zijn er volop feestelijke activiteiten via de social media kanalen. Klanten die op Pinterest een Drie Dwaze Dagen-pinboard maken met hun vijf favoriete artikelen, maken elke dag kans op een cadeaucard van € 250,-. Op de Facebook-pagina kunnen cadeaucards gewonnen worden met de Dwaze-fruitautomaat en via Twitter maken bezoekers daarop kans als ze tweeten in welk filiaal ze shoppen.


Facebook share



Comments




Er zijn geen comments