19
Jan

FASHION GAAT DE STRIJD AAN MET AIDS

FASHION GAAT DE STRIJD AAN MET AIDS


De hele maand februari staat Maasmechelen Village in het teken van de ‘(RED)™ Is The New Black’ campagne. Hiervoor slaat de Village de handen ineen met (RED)™ de internationale liefdadigheidsorganisatie gesticht door Bono en Bobby Shriver om bedrijven en consumenten te betrekken bij de strijd tegen aids. De campagne werd concreet met de lancering van de (RED)™ tote, speciaal ontworpen door Helena Christensen. Met de tote, zet MaasmechelenVillage fashion in om het gevecht aan te gaan met deze wereldwijde killer.

Chic Outlet Shopping®, de collectie van luxe outlet Villages van Value Retail waartoe Maasmechelen Village  behoort, werkte samen met (RED)™ en Helena Christensen om een special edition tote te lanceren. Het voormalige topmodel ontwierp de tas met daarop een door haarzelf gemaakte polaroidfoto.

Deze limited edition tas werd exclusief gelanceerd in Maasmechelen Village op 1 december naar aanleiding van Wereldaidsdag. Vanaf 1 februari zal de tote beschikbaar zijn in alle Villages van de Chic Outlet Shopping Collectie in Europa, hetzelfde moment waarop de ‘(RED)™ Is The New Black’ campagne van start gaat. De tas zal te koop zijn voor €10 en de gehele opbrengst wordt geschonken aan Global Fund dat onderzoek doet naar aids.

Daarnaast worden in februari verschillende producten, verspreid over de meer dan 100 Maasmechelen Village boetieks, van een speciaal prijsetiket voorzien. Voor elk verkocht item met dit etiket doneert Chic Outlet Shopping® nog eens €1 aan Global Fund. Met deze initiatieven hoopt Maasmechelen Village het goede doel te helpen bij het behalen van zijn uiteindelijke doel: een aids-vrije generatie.





NIEUW: De luxe shuttle Shopping Express™ vanuit Brussel is dagelijks beschikbaar, 7 dagen/7 vanaf 2 januari 2013!

Facebook share



Comments




Er zijn geen comments