14
Jun

Report event merklancering MIPACHA

Report event merklancering MIPACHA

Dinsdag 11 juni was ik naar de merklancering van het nieuwe schoenenmerk MIPACHA. Lees verder voor mijn verslag.
 
Het event vond om 09.00 u plaats in Hutspot in Amsterdam. De genodigden konden onder het genot van een vruchtensapje alvast de schoenen van MIPACHA bekijken, die op de tafel en in de kasten waren gezet. Na ongeveer drie kwartier hielden de oprichters van MIPACHA een presentatie over hun merk. De heren, Julius Weise en Nick Bresser, zijn pas 19 en 20 jaar oud. Wow, wat knap om dan al je eigen schoenenmerk te lanceren!
 
 
 
Tijdens de presentatie vertelden Julius en Nick wat over het ontstaan van het merk. MIPACHA begon met een schoenenfabriek in Cuzco (Peru). Hier worden deze kleurrijke en duurzame sneakers ontwikkeld. De sneakers worden met de hand gemaakt. Elke schoen is dus uniek. De twee jonge ondernemers raakten gefascineerd door Peru en hebben dit jaar de handen ineen gestoken. Het merk MIPACHA was een feit. En nu is het ook verkrijgbaar in Nederland!
 
 
 
En wat een toffe schoenen zijn het! De schoenen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ook kan je kiezen tussen een hoog en een laag model. De MIPACHA sneakers zijn vanaf €109,99 te koop op www.mipacha.com. Ook zijn ze in beperkte oplage verkrijgbaar bij Baskèts en binnenkort te koop bij Hutspot. Leuk om te weten: met het kopen van deze schoenen werk je mee aan een betere toekomst voor de mensen in Cuzco. Zo wordt schoenen kopen nog leuker!
 
 

Tekst: Sarah van den IJssel
 
saarenzo.wordpress.com
 
 


Facebook share



  • 240x400 UGG Australia