30
Sep

Replay presenteert exclusieve collectie aan spelers FC Barcelona

Replay presenteert exclusieve collectie aan spelers FC Barcelona

Afgelopen juli kondigde Replay al aan dat zij het eerste team van FC Barcelona zouden sponsoren met een exclusief voor hen ontworpen, officiële kleding- en schoenenlijn en vorige week werd deze collectie voor het eerst aan het team gepresenteerd. Matteo Sinigaglia, CEO van Fashion Box, verwelkomde het team - waaronder Leo Messi en Andres Iniesta - samen met coach Gerardo Martino in Replay's flagship store te Barcelona. Ook aanwezig waren Braziliaanse supermodellen Isabeli Fontana en Ana Beatriz Barros, beiden natuurlijk van top tot teen gekleed in Replay.

Denim meets tailoring
Geïnspireerd door de aantrekkelijke speelstijl van FC Barcelona heeft Replay een collectie gecreëerd die bestaat uit zowel formele kleding als een 'smart casual' lijn. Binnen beiden collecties is Replay op zoek gegaan naar een nieuwe manier om denim te gebruiken, met als resultaat een bijzondere kruisbestuiving tussen denim en Italiaans maatwerk: een superlicht maatpak met luxe allure, gemaakt van indigo stof. Het traditionele maatpak is geherinterpreteerd door Replay met een twee-knoops colbert, toegepaste zakken en traditionele Replay slim fit, terwijl de grana inner lining doet denken aan de traditionele kleuren van FC Barcelona. De look is afgewerkt met een keurmerk rood metallic "R" op de revers en een kleine speld met Barça's befaamde embleem op de zijden stropdas.

"Wij zijn zeer verheugd om het grootste team aller tijden te mogen kleden. Met deze collectie willen we traditionele mode samenbrengen met denim. Deze collectie is pas de eerste stap, wij zullen steeds met nieuwe en spannende initiatieven komen die zorgen voor een 'winning streak' for zowel Replay als FC Barcelona - zowel op als los van het veld." Aldus Matteo Sinigaglia.

Volgens Antoi Rossich, algemeen directeur van FC Barcelona, is de overeenkomst met Fashion Box zeer bevredigend voor de club gebleken en voldoet het aan alle verwachtingen. "Wij kunnen ons goed identificeren met Replay's persoonlijkheid, welke tegelijkertijd dynamiek, moderniteit en elegantie vertegenwoordigt. Fashion Box is een toonaangevend bedrijf in zijn sector dat, net als wij, consumenten en supporters van over de hele wereld wil bereiken en inspireren."

Deal met Barça: Het Italiaanse bedrijf Fashion Box biedt een reeks high-end denimlijnen onder de Replay naam. Hieronder vallen de lijnen Replay, We Are Replay, Red Seal en Replay & Sons. In juli van dit jaar sloten zij een vierjarige deal met FC Barcelona om het eerste team te sponsoren met zowel officiële kleding als schoeisel.

Over Fashion Box: Fashion Box werd opgericht in 1981 en heeft zijn hoofdkantoor in Asolo (Treviso), Italië. Het bedrijf verkoopt momenteel aan meer dan 50 landen over de hele wereld - in Europa, het Midden-Oosten, Azië, Amerika en Afrika. Het bedrijf heeft een eigen keten van 200 zelfstandige winkels en een distributienetwerk met meer dan 3000 multi-brand verkooppunten. Het bedrijf promoot en verkoopt vrijetijdskleding, schoenen en accessoires voor mannen, vrouwen en kinderen onder de merknamen Replay, Replay & Sons, We Are Replay en Red Seal.
Eén van de beste teams aller tijden: FC Barcelona wordt algemeen beschouwd als één van 's werelds meest prestigieuze voetbalclubs en het huidige team als één van de beste teams aller tijden. De club werd opgericht in november 1899 en heeft 170.000 leden die tevens eigenaar zijn van de club. Barça heeft gedurende haar lange geschiedenis vele successen gekend, met name 4 Champions League en 22 Spaanse Liga titels. De club staat bekend om de slogan "més que un club" - meer dan een club - welke hun sociale betrokkenheid vertegenwoordigt, hun Catalaanse identiteit, de wijde omvang van hun sport, de betrokkenheid tot hun home grown spelers en een speelstijl die gebaseerd is op aanvallen en balbezit.

www.replay.it/fcbarcelona


Facebook share



  • 240x400 UGG Australia