01
Nov

Specsavers lanceert exclusieve monturencollectie REPLAY

Specsavers lanceert exclusieve monturencollectie REPLAY

Onlangs lanceerde het ‘always on trend’ Italiaanse streetstyle label Replay in samenwerking met Specsavers  een nieuwe collectie met 24 trendy monturen. Deze kenmerkt zich door een hedendaagse stijl te combineren met subtiele retro details, perfect aansluitend bij de filosofie van Replay. De collectie is ontworpen door Replay designexperts en is sinds oktober 2013 exclusief verkrijgbaar bij Specsavers.

Modeagenda.nl was bij de spetterende lancering! BN-ers en pers waren ruim vertegenwoordigd. Wat wil je ook met zo'n unieke lancering!


Op de foto van links naar rechts: Mascha Feoktistovavan BeautyGloss, Laura Ponticorvo, fashionstylist Graziella Ferraro, Noa en Valerio

De range bestaat uit zowel mannen- als vrouwenmonturen met veel variatie in kleuren, texturen en materialen. Opvallend zijn de monturen met een schildpad print, vintage geïnspireerde vormen en glanzend acetaat die de stijl van Replay perfect weerspiegelen. Daarnaast zijn alle brillen voorzien van een subtiel Replay logo op de veren.

Catia Fusaroli, licentie directeur Replay zegt: “Ik ben ontzettend blij met de samenwerking met Specsavers als professionele partner voor deze geheel nieuwe productlijn en uitbreiding van ons merkportfolio.
“Replay is internationaal een zeer gewaardeerd merk, dat bekend staat om het vertalen van huidige trends naar hun eigen hedendaagse stijl waarbij retro invloeden worden gebruikt. Wij zijn erg enthousiast over deze exclusieve lijn; een mooie toevoeging aan onze collectie designermerken,” aldus Ingrid Kersting, woordvoerder Specsavers.

Een superclip van het event en de presentatie van de middag zie je via de volgende link:
http://www.youtube.com/watch?v=haubPW5VPE4&feature=share&list=UUHrkAKpedTfprRmQeC0amGQ



Lisanne Kerrebijn, Mascha Feoktistova - Miss BeautyGloss & Noa van der Bij



Meer informatie: www.specsavers.nl




Facebook share



  • 240x400 UGG Australia