27
Mar

Maffe Marathon bij de Bijenkorf op 2 april van start

Maffe Marathon bij de Bijenkorf op 2 april van start

De Maffe Marathon van de Bijenkorf start dit jaar op woensdag 2 april om 8.00 uur en duurt tot en met zondag 6 april. Nieuw dit jaar is dat het voor Members van de Bijenkorf mogelijk is om de avond voor de opening al een pre-order te plaatsen. Dat kan door op deBijenkorf.nl of in de Bijenkorf App een verlanglijstje aan te maken.

Robert Bohemen, Directeur Marketing: "Dit jaar is de Maffe Marathon met een looptijd van 5 dagen nog krachtiger dan voorheen, met een focus op nieuwe merken, ruimere openingstijden en volledige multichannelbenadering. De verwachting is dat ruim 40% van de Maffe Marathon omzet via deBijenkorf.nl gegenereerd wordt. Bovendien hebben onze Members een exclusief privilege door al op dinsdagavond te kunnen bestellen via een pre-order op deBijenkorf.nl."

Het Maffe Marathon-spel voor vroege vogels
De bekende boekjes met het Maffe Marathon-aanbod zijn vanaf zaterdag 22 maart als eerste in te zien in de Bijenkorf App. Vanaf zondag 23 maart zijn ze ook terug te vinden op deBijenkorf.nl. Bij de opening op woensdagochtend 2 april vindt in de filialen Amsterdam, Rotterdam en Den Haag het Maffe Marathon-spel plaats. In elk van deze filialen staan 25 lotusbloemen op affiches. Met behulp van de Bijenkorf App op je smartphone of tablet speel je mee. Als je als eerste de lotusbloem opent met behulp van Layar maak je kans op mooie prijzen uit het assortiment. Bijvoorbeeld een Solis espressomachine, Apple iPhone, een Sony e-reader en luxe accessoires als een Hugo Boss horloge en Michael Kors tas.

Nieuwe merken
Nieuw in het assortiment van de Maffe Marathon zijn onder andere de luxemerken SuperTrash, LaDress, Superdry, Bloomingville en IKKS. Het speciaal ingekochte assortiment is afgestemd op de voorjaarstrends bij de Bijenkorf: optimist energy (sportief, kleurrijk, optimistisch), Asian ba'rock (romantisch met vleugje punk en rock, veel zwart-wit) en silent grid (architectonisch, minimalistisch en puur).
In de periode van de Maffe Marathon geven Reiss, Ted Baker, Whistles en The Kooples 20% korting op hun damesmode. Voor herenmode geldt hetzelfde aanbod bij Topman, Ted Baker en The Kooples.

Campagne
Net als vorig jaar is de Maffe Marathon-commercial speciaal voor het digitale kanaal ontwikkeld. De keuze komt voort uit het succes van de campagne vorig jaar: de online Maffe Marathon-boekjes werden toen ruim 1,7 miljoen keer bekeken.
In de commercial speelt een bijzondere witte plisséjurk van de jonge modeontwerper David Laport de hoofdrol. Laport studeerde in 2012 af aan de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag en vond zijn inspiratie voor deze jurk in bloemen; een mooie combinatie met de mystieke lotusbloem die centraal staat in de campagne-uitingen. De film is vanaf zaterdag 22 maart te zien via www.youtube.com/deBijenkorf.

Over de Maffe Marathon
Onder het motto 'Ontdek je verlangens' biedt de Bijenkorf tientallen premium merken tegen maffe prijzen. De Maffe Marathon loopt van woensdag 2 april tot en met zondag 6 april en vindt plaats in alle filialen van de Bijenkorf (Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Maastricht, Amstelveen, Groningen, Breda en Den Bosch) en deBijenkorf.nl.

Facebook share



  • 240x400 UGG Australia