27
May

Specsavers zoekt leukste brildragende blogger 2014

Specsavers zoekt leukste brildragende blogger 2014

Specsavers reikt dit jaar naast de bekende ‘Brildrager van het Jaar’-award ook een award uit aan de leukste Brildragende Blogger van het Jaar.  Van de tien door Specsavers genomineerde (mode)bloggers wisten Les Fabuleux Deux,  I AM Mode en Diva Iraida de meeste stemmen te bemachtigen via een social media contest. Zij strijden op 11 september 2014 tijdens de finale van Brildrager van het Jaar om de bloggertitel.

De vakjury kiest tijdens de finale niet alleen de ‘Brildrager van het Jaar’, maar ook de winnende blogger. De jury bestaat dit jaar uit ontwerpersduo Spijkers en Spijkers, modefotograaf Marc Deurloo, ontwerper Francisco van Benthum en Specsavers Fashion Advisor Carli Kloes.

Dit jaar is beautyblogger Mascha Feoktistova van de succesvolle blog www.beautygloss.nl het gezicht van de Brildrager van het Jaar-verkiezing. De perfecte aanleiding om dit jaar ook de bloggeraward in het leven te roepen. 

Wie wordt Brildrager van het Jaar 2014?
Brildragers uit heel Nederland kunnen zich nog tot en met 9 juni 2014 opgeven voor de verkiezing via www.brildragervanhetjaar.nl.  Het Nederlandse publiek kan tot en met maandag 16 juni 10.00 uur stemmen op hun favoriete kandidaat. Uiteindelijk strijden 12 finalisten – uit elke provincie één – tijdens de finale op 11 september om de titel ‘Brildrager van het Jaar’. De winnaar maakt dit jaar kans op een reis voor twee personen naar modestad New York inclusief 500 euro zakgeld. De leukste Brildragende blogger gaat naar huis met een modecheque van 250 euro en 3 brillen naar keuze.

Over Specsavers
Specsavers Opticiens heeft internationaal meer dan 1600 winkels, waarvan op dit moment 118 winkels in Nederland. De winkels worden geëxploiteerd op 50:50 joint-venture basis onder leiding van een lokale partner/directeur. De optiekketen is van mening dat Nederlanders al jaren veel teveel betalen voor een scherpe blik. Met deze filosofie startte het bedrijf in 1997 ook in Nederland. Internationaal verkoopt Specsavers jaarlijks 11,5 miljoen brillen van een hoge kwaliteit tegen een lage prijs. De winkels worden geleid door minimaal volledig MBO 4-gediplomeerde opticiens, die uitgebreid oogonderzoek verrichten. En met diezelfde filosofie werd in 2007 gestart met de verkoop van hoorzorg in Nederland. Inmiddels biedt Specsavers in 121 plaatsen hoorzorg; in 110 winkels en op 11 servicepunten. In de UK is Specsavers Audiciens zelfs marktleider op het gebied van hoorzorg. Alle winkels worden geleid door volledig gediplomeerde StAr-geregistreerde audiciens, die de klant begeleiden bij een correcte hooraanpassing.

Facebook share



  • 240x400 UGG Australia