28
May

Fix your personal ETON look

Fix your personal ETON look

Sinds het ontstaan in 1928 is het van origine Zweedse merk Eton een non - stop growing brand. 'No other shirt is sewn with greater care', een waarheid waarbij het familiebedrijf trouw blijft aan dezelfde normen en waarden als 86 jaar geleden. Onlangs lanceerde het merk hun DnA collectie, een ode aan oprichters David en Annie Pettersson. Dat het merk zorg draagt voor zijn geschiedenis, de werknemers en de klanten wordt met deze collectie extra benadrukt.

Geen verrassing dat het merk deze zomer met een compleet nieuwe campagne komt, waarbij de klant de kans krijgt zijn persoonlijke Eton - stijl met de mensen achter het merk te delen. Met de nieuwe Instagram campagne, die zowel Instore als op het web gecommuniceerd zal worden, creëert het merk een persoonlijk contactmoment met de klant. #Meandmyeton daagt de man uit hun favoriete zomerlook vast te leggen en deze te delen met de rest van de wereld. 'Never hand over a shirt (of in dit geval, een foto) before you are completely satisfied with it'.

Nederlandse ambassadeurs, waaronder hoofdredacteur van JFK Magazine Willem Baars, stijlicoon en modeblogger Leroy Aznam en Clyde Semmoh – stylist voor o.a. CODE magazine, werden voor deze campagne op de foto gezet in hun beste Eton – outfit. Deze beelden zullen verspreid worden via de belangrijkste online media en via de social media kanalen van de ambassadeurs zelf.

Overige Nederlandse ambassadeurs zijn Lars Tibben – geselecteerd door het magazine Esquire als één van de meest invloedrijke mannelijke bloggers van Nederland en Edwin Goudens van den Handel – fashion editor Nowfashion.com en stylist.

Fix your personal ETON look

Photocredits: David Dijkhoff
Styling: Edwin Goudens van den Handel
Visagie: Samara Beesmer


Facebook share



  • 240x400 UGG Australia