20
Jun

PUPMAG. #2 vanaf vandaag te koop!

PUPMAG. #2 vanaf vandaag te koop!

PUPMAG. brengt de verschillende werelden van kunst, fotografie, food, literatuur, theater, dans, muziek en mode samen en richt zich daarbij zowel op vooraanstaande kunstenaars vanuit heel de wereld als op up-and-coming creatieve talenten.

De gelanceerde tweede editie van dit culturele tijdschrift, is een bijzondere en levendige zomer editie geworden die in het teken staat van ‘Moments’; bijvoorbeeld 15 minutes of fame, of het moment waarop een carrière een vlucht neemt, of waarin persoonlijke ontwikkeling tot uiting komt, óf het moment waarop iets eindigt of juist begint. PUPMAG. stelt zich als doel nieuwe creatieve processen verder te verrijken en te bevorderen door zich te focussen op het snijvlak van cultuur.

PUPMAG. #2 is wederom een compilatie van sprankelende series, inspirerende interviews en iconische portretten. Nieuw zijn de korte verhalen, gedichten en de opdeling van de verschillende hoofdstukken in het magazine.

Met o.a. Hanna Verboom, Ellen Hoog, Miles Aldridge, Hadewich Minnis, Sophie van der Stap, kunst van Marcel Wanders, Sigrid ten Napel, Sally Harmsen, Temples, Kris Berry, Isaac Hernandes Fernandez en Igoné de Jongh (Bloed Zweet en Blaren) Viktoria Koblenko, Valentijn de Hingh, Sanne Vogel, Emilio Guzman (opkomend cabaretier) Jonas Smulders (opkomend acteur van Cowboys Janken niet en Jongens), Daniel Vis (winnaar NK Poetry Slam) Jean-Paul L’Espagnard (modeontwerper) & Pandemonia (levend kunstwerk)


OVER PUPMAG.
PUPMAG. is het culturele tijdschrift dat jonge creatieven en inspirerende iconen in de spotlight zet en waar commercie en creativiteit op een multidisciplinaire manier tot uiting worden gebracht. Centraal staan de kernwaarden ‘Inspiration, Creation & Talent’. Alles is erop geënt talent te tonen, de lezer te inspireren, creatieve honger aan te wakkeren en tegelijk te stillen, om de lezer te verrijken en om uitsluitend originele creaties te delen. Wat PUPMAG. extra bijzonder maakt is dat ieder beeld origineel is en speciaal gecreëerd voor dit magazine. Geen persmateriaal, geen advertenties en alles wat je tegenkomt zal een verrassing zijn.

ARTVERTISEMENTS
PUPMAG. belicht de vertaling van creativiteit en commercie op eigenzinnige manier door middel van ARTvertisements. Creatief talent wordt aan een commercieel merk gekoppeld en maakt, speciaal ter publicatie in het magazine, een ‘kunstwerk’ op maat. Deze ARTvertisements zijn krachtige en originele mini-campagnes en geven een nieuwe kijk op bestaande merken.

VERKOOP
PUPMAG. (€ 7,95) is verkrijgbaar bij o.a. de Albert Heijn, Bruna, AKO, Scheltema, Atheneum, de Bijenkorf, Hutspot, Anna + Nina, Fotolab Kiekie, Margreet Olsthoorn, SPRMRKT, The Collector en Buchhandlung Walther König GmbH & Co. KG.


Facebook share



  • 240x400 UGG Australia