11
Nov

Nelly.com lanceert Icons campagne featuring Lily Aldridge

Nelly.com lanceert Icons campagne featuring Lily Aldridge

Op 17 november 2014 lanceert Nelly.com een nieuwe collectie: Icons. Niemand minder dan supermodel Lily Aldridge is hier het stralende gezicht van. Victoria’s Secret Angel en de ultieme It-girl staat central in deze iconische collectie. Stylish, young, trendy looks met een flinke dosis sparkle. Geïnspireerd op stijl iconen uit de film, muziek en fashion industrie in een vernieuwd jasje. Glitz & glam, on trend en een sprankelende persoonlijkheid dat is het juiste meisje voor deze Icons collective. 21 flirty items, waaronder party dresses met cut out details, flowy tops, glamorous pantalons en een ‘bedazzelde’ tulband als ultiem feest accessoire.

“Met de nieuwe Icons campagne tillen we het merk Nelly naar een hoger level, we bieden betaalbare designs en de laatste trends aan vrouwen over de hele wereld. We zijn heel blij met de collaboration met Lily Aldridge, met haar vrolijke persoonlijkheid en een enorme ‘drive’ is zij precies waar het Nelly meisje voor staat.” – Magnus Månsson, Managing Director van Nelly.com





 





Over Nelly.com:

Dit jaar vierde Nelly.com haar 10e verjaardag als e-trader. Sinds de start in 2004 is Nelly.com gegroeid tot de meest succesvolle e-trader op het gebied van ‘young Nordic party fashion’ in 2014. Nelly bereikt momenteel klanten in 80 landen met Scandinavische en Internationale fashion van meer dan 850 merken. Nieuwe kleding wordt dagelijks op de site geplaats en Nelly.com wordt door bijna 350 000 bezoekers bezocht per dag, het hele jaar door. 150 werknemers werken dagelijks keihard om op het hoofdkantoor in Boras, Zweden, om meer dan twee miljoen klanten te inspireren.

Facebook share



  • 240x400 UGG Australia